Gece uykusuna çok zor geçiyoruz yoruldum artık sallamaktan.. çok büyük konuşmuştum başıma geldi sallamıycam diye.. 7 aydan itibaren sallamaya alıştı. Gece oluyor uyku akıyor gözünden ypk uyumayacak koşturacakmış yalpalaya yalpalaya🤦♀️
bir de bağırdım uyuturken yat artık diye hiç alışık olmadığı bir tondu sustu yavrum sinirlendim koydum yatağına kendi kendine uyudu. Korkudan mı sesi çıkmadı acaba çok pişman oldum ama çatladım artık sabır etmekten