hmyrasln merhaba bir şey sormak istiyorum, 1 yil olmuş ama biz hastaneye ateş yüzünden geldik antibiyotik ve serum takıldı o arada idrar ve kanına bakıldı ikisinde de şeker yüksek çıktı idrarda iki pozitif hemen götürün VS dedi ama şu an hala serum takılı şeker hastasi mıdır eşimde ve bende yok. İlaçlardan yüksek çıktığını düşünüyorum ama siz nasıl yol izlediniz