Tabiki yaptırmalısın bizim bu süreçte hem 1 yaş aşısı hem özel menenjit aşısı denk geldi ikisinde de gününde gittim zaten ebemizle iletişim halindeyiz saat verdi ve tam o saatte gittik . Ben büyük bir örtü götürdüm yanımda onu serdim gelince de yıkadım hemen bebeğimi de örtüyü de . Bence aşı yaptırmamak daha büyük sıkıntı sonuçta ne zaman biteceği belli olmayan bir süreçteyiz ne kadar ertelenebilir ki