Elda Kuzlar bebeğim 2 ay 12 günlük. 2. Ay aşılarını daha yaptırmadım korktuğum için şu virüs olayından. Sağlık ocağından doktorumuz çağırdı sizce gidip yaptırayım mı 1-2 hafta daha bekleyeyim mi??
Rumeysa_miran Elda ben gittim canım kimse yoktu zaten sadece anneleri alıyoruz İÇİN rahat olsun gel demişti hemşire gittim zaten sağlık ocağında normal hasta bile yoktu gittiğimde
Ahanife Elda aşıları ertelemek yada yaptırmamak daha tehlikeli hem içiniz rahat olsun çok iyi önemler alınıyor sizden başka kimseyi almıyorum sağlık ocağının içerisine 😊
Deletedmom298 Elda Kesinlikle git yaptir. Bende yaptirdim 3 gun once. Ihmal etme. Asilar cok onemlim saglik ocaklari guvenli tek tek aliyorlar iceri mrak etme
Rengin Elda bu dönemde aşılar asla ama asla ihmal edilmemeli diye doktorlar açıklama yapıyorlar. Sağlık ocakları inanılmaz tedbirli bu konuda. Size saat verip gelin diyorlar ben oyle gittim kimse yoktu onlar maskeli gayet temiz içerisi. Gittiğimde pencere de acikti hava alsın siz gelmeden dedik falandır belirttiler. Asilari mutlaka ama mutlaka yaptırın.alt açma örtüsü götürün oraya yatirirsiniz. Iciniz rahat olsun.
calikusuu Elda Doktor çağırmış bize mi soruyorsunuz ? Tabiki gidin , yaptırın . Korona var diye diğer hastalıklar tatile çıkmadı , bakanlık sürekli açıklama yapıyor aşıları ihmal etmeyin diye .
Elda calikusuu evet burdaki tecrübeli annelere soruyorum ben de doktorum ama tecrübe anne olmak ayrı bir şey.
SarpDevrim_inannesi Elda bence gidip yaptır aşı önemli bende korkmuştum 3 gün önce 6 ay aşımızı olduk iki tane örtü götürdüm birini yatırdıklarında birini de kilo alırken serdim poşete koydum eve gelince direk makinaya attım üstünü de çıkardım
ayazasaf Elda aşılar ertelenmemeli biz 9. Ay aşısına ki ek aşı olmasına rağmen bi an tereddütte kaldık sonra özel doktoruna sordun kesin gidin ihmal etmeyin dedi gittik 5 dk sürmüyor zaten herşey steril kimseyi almıyorlar çok tenha bir ortam ebeler hemşireler çok ilgili gidip yaptırın
NergisKKarakus Biz gittik sağlık ocağında bizden başka kimse yoktu alt açma örtüsü götürmüştüm tartıya ve yatağa sermek için ama hemşiremiz önlem olarak tartıyı kullanmayalım imkanınız varsa evde ölçün boyunu kilosunu dedi hatta aşıyı bile kucağımda yaptı
calikusuu Elda Siz de doktorsanız , sağlık ocaklarında aşı için çeşitli önlemler alındığını bilirsiniz . Hayırlı akşamlar 🌼
Elda Mesela alt açma örtüsü götürmeyi ve kucakta yaptırma fikri gayet iyiymiş bu tarz öneriler için danışıyoruz zaten
ayazasaf Elda ben 2 tane almıltım yanıma birini tartıya saracaktım diğerini sedyeye aşı esnasında ama tartoya steril kağıt açıp sardılar hemen sedyeyede ben götürdüğüm bezi sardım hemen orda atık kutusuna attılar 2 çift eldiven aldım yanıma girerken değişip çıkarkende atıp arabaya bindik
Elifmoms Elda ya biraz abartmıyor musunuz virüs sizden korksun. Önleminizi alın gidin. Ben geçen ay da gittim aşısını yaptırdım yarında aşımız var gideceğim. Sağlık ocagında işi olmayan kimse yok hatta kimse yok gerçekten. Hasta dışında kimseyi almıyorlar. Herkes korumalı size maskenizi takın gidin.
calikusuu Elda Anladım , sağlık ocağındaki hemşireye erteletme imkanı olup olmadığını sorun bir isterseniz .
Elda calikusuu siz bilirsiniz dedi o da isterseniz 1-2 hafta bekleyelim dedi ben de bi annelerin görüşünü alayım dedim ama herkes götürmüş sanıyorum ve tedbirler açısından çok olumlu konultu herkes çarşamba gideceğiz inşaallah biz de
Berrinsoyagazi14 Elda 4. Aşıları için bizde salı günü Gidicez kuzenim sağlık ocağı hemşiresi başka şehirde ve dediği şuan kötünün iyisi sağlık ocakları hastanelerden daha güvenli acil hasta dışında kabul etmiyoruz çok fazla ve tedbirli içeri alıyoruz diyor hemşirenizle konuşun arabada yada aşağıda yapsın ama sakın aşıları ihmal etmeyin derim bu virüsü beklersek malesef biteceği yok en azından aşılar korur kuzuları