Yaser oğlum 11 aylık oldu iki gecedir çığlık feryat gözler açık bağıra bağıra ağlıyor, sanki birşeyler onu korkutmuş gibi🤔 emziriyorum o sırada felak nas tebbet ayetel kürsi artık ne gelirse aklıma okuyup yatırıyorum uyuyor Allahtan. Ben de merak ediyorum neden oluyor 6 dişi çıktı diğerleri yolda ondan mıdır bilmiyorum ama bir de atak haftalarındaymışız hatta en zor ve uzun 41. hafta başlayan ataklardanmış bu sefer. Ben ondan herhalde dedim ama inşallah bir daha olmaz gerçekten can sıkıcı