Yaser miliaris anladım cok tesekkurler bırdaha karsılasırsam ılk ısım vıdeo cekmek olucak 😊 bende dontorluk bı durum degıldır doye dusunuyorm ama tekrarlarsa cok gotururum tabıkı bizde 5 aylıgız
[silindi] Merrcimek benimki de gazı olunca aynı, sırtına vura vura anca sakinleşiyor 😂 gazı çıkınca da mutlu mutlu bakıyor etrafa çok komiğime gidiyor o bakışları
Yaser [silindi] benım bebıste elını ındırıp kadırıyor pat pat karnına vuruyor snra baslıyo hı hı doye gulmeye her anladı cok tatlı ya 😂
Merrcimek [silindi] Valla bir ağlıyor ki sorma 😁 Artık ezberledim. Geçenlerde eşim ben bakarım sen duşa gir dedi. Duşa girmemle çabuk çık çok ağlıyor diye evde dönüp durdu. Çıktım kucağıma aldım sırtını sıvazladım gazı çıkınca boncuk boncuk baktı. Eşim de şaşırdı ya ne bileyim ben diyor😂 Artık o da öğrendi
[silindi] Yaser dün yüzüstü yatırdım o zaman cok kolay cıkarıyor gazını, aglarken bi anda unuttu neye agladıgını durakladı gülmeye basladı 😂 keske her anlarını kaydedebilsek ileride bakıp bakıp güleriz
Hazelika Gece teröründe bildiğim kadarıyla uyanıp ağlıyor ve hiçbir şeyi farketmiyor annenin sakinleştirmesi dahi işe yaramıyor sonra kendiliğinden tekrar uykuya dalıyor böyle bir durum varsa olabilir yoksa diş dönemindeyseniz diş ağrısı ki biz bu dönemdeyiz 8 aylık oldu hala çıkmadı her gece uykususuz yok daha küçükse gaz olabilir muhtemel