Fatmasya Premses Ya bi zararı yok mu peki ilk defa böyle bişey duydum sağlık Ocağı hemşiresine sormuştum ne yapabilirim diye lactamil al demişti aldım ama pekde bi fark göremedim
Akrhnm Fatmasya ben de lactamil kullanıyorum düzenli kullanımda oldukça faydalı. Bunun yanında aktarda ısırganotu,ketentohumu,kişniş rezene anason karışımı bi çay yaptırdım bununda çok faydası oldu
Premses Fatmasya bilmiyorum canım pek araştırmadım ben de henüz almadım ..tek bildiğim bozanın süt yaptığı,boza da arpadan yapılıyor ..bu kapsüller de arpa özü diye geçiyor ..bu sebeptendir süt artırma özelliği de 👍🏻 Sen yine de bir araştır
Ricitos Fatmasya lactamil sütün miktarını değil kalitesini arttırıyor. Yani içeriğindeki kalsiyumu demiri vs güçlendiriyor. Faydası olmadığını nasıl anladınız ?
Aysenurali Rezene tohumu cayını iç. Canm o kadar iyi süt indiriyor ki akıyor diye şikayet ediyorsun sonra 😊
Fatmasya Aysenurali günde 2 bardak rezene içiyorum ama hiç sütün akıpta elbisemi ıslattığını görmedim
Aysenurali Fatmasya ben etkisini cok gördüm. Eczanelerden süt artırıcı cay lar var onlardan da al canm
Ricitos Fatmasya içindeki değerleri zengileştiriyo canım, ondan aynı miktar sağıyosun. Arttırmıyo yani :(