ZeynepAdam [bilinmeyen] bende solgar olanını kullanıyorum zaten sütüm azdı ama bu takviye ile daha iyi olduğunu hissediyorum solgar için eczanedeki kadın günde 6 adete kadar akınabilir demiş ben 3-4 arası alıyorum günlük. Sanırım hem süt arttırıyor hem de sütün kalitesini iyileştiriyor benim kızın kilosu boyu gayet iyi gidiyor çünkü;)
ZeynepAdam [bilinmeyen] benim yine yeterli değil biraz boğazlı kızanım var çünkü :) mama takviyesi yapıyorum ama mesela 4ölçek suya 3 ölçek mama ceriyorum üstelik hipp combiotik kullanıyorum. Mamanın normali bile kilo aldırmıyorken sulusu kandırmalık oluyor :) biraz süre geçirip emzirmek için göğüslerim hazır oluyor o zamanda ;)
tdeniz [bilinmeyen] masallah size. Ben de solgarinkini yemeklerden sonra 2 ser tane gunde 6 adet kullaniyorum ama pek bi faydasini goremedim😔
ZeynepAdam Merve_meva ben almadım eşime aldırdım Brewers yeast vitamin takviyesi diye istemişti eşim zaten ellerinde yoksa gün içinde getirtiyorlar bizimkini de öyle yapmışlardı. Akşam üstü gidip tekrar, almıştık.
ZeynepAdam [bilinmeyen] bu fiyatı çok iyimiş ben yanlış hatırlamıyorsan 250 tabletini 129,5 a aldırmıştım eşime 😬
2melek1anne [bilinmeyen] merhaba ikizleriniz mi var benimde başta sutum güzeldi gece akiyordu heryer islaniyordu ama kizlarim tam ememedi on sütü alip birakti bende sagmaya başladım ama suan hala az emiyolar bende sagma işini başlattım hemen azaldi 😣
Senaustunbas Sütüm çok şükür yetiyor ama kalitesini artırması mutlu eder beni hemen bakıp alcam inşallah
2melek1anne [bilinmeyen] ben malesef ememedikleri için çoğunluk mama sagmaasam hep mamaya ağırlık oluyor
Balsurat [bilinmeyen] sütü az olan annelere tek tavsiyem bol boll emzirmek su içmek ve kayısı kurusu üzüm kurusu erik kurusu incir kurusu kürü yapıp yemek
Balsurat [bilinmeyen] bende bunlsrı yapıyorum düzenli müthiş süt getiriyor onu hiç duymadım canım adı nedir tavsiye edebilirim biri var bunları denettirdim sütü inmedi belki bu işe yarar onda