Elifin-annesi normal canim kalsin kurumasin. Birde ben buzdolabina koyuyorum icnde yumurta var diye.. uzerine eger seviyosaniz hindistan cevizi dokun cok yakisiyor 😊 birde ben ilk pistigi gun degilde sonraki gunler tadini daha cok begeniyorum durdukca daha guzel oluyor tadi