Nursuyaman daha minnacık yavrucak canım e sende lohusasın malum normal bence. Bebeğin daha geceyle gündüzü ayırt edemıyor gündüz aydınlıkta uyut mesela yavaş yavaş alışsın ama diyorumya çok küçük daha zaten günün 20 saati uyuması lazım onun sen hassas ve yorgun olduğun için zor geliyordur zamanla alışırsın bence 😇