Nursuyaman karanlık ortamda mı uyuyor acaba ? Benim kızımda o haftalarda karanlık ortama çok tepki vermişti hatta bi gün görümceme geldiğimde emzirmek için odaya girdim lambası patlamıştı şansıma emzirip çıkıcam diye umursamadım bir anda huzursuzlandı ve gün boyu sakinleştiremedik 40 çıkana kadar hiç karanlık ortama sokmadım sonra şimdi yavaş yavaş loş ışığa alıştırıyorum ona bile tepki veriyor uyusada hemen uyanıyor