Tortilla_ kuzum bende gittim doktora su dedıklerının aynısını bende yaşadım doktora sureklı aranıyor hiç doğmamış gibi alıyor içiyor dedim uyumuyor dedım aklına ne gelıyorsa sütüm çok az geliyordu doktor bana mama verme sürekli emŞr dedi ben emzirdım bebeğim ağladı benim canım yandı kanardı hep o kanlı kanlı Emmek isterdi azmet dedi emsin dedi gerekırse kanlı emsin dedi öylede yaptım ve emmeye başladı sürekli emzirdim ama sürekli belki 24 saatın 20 saatı emzirmeyle gecıyordu ve doktor sureklı aranırdoydugunu bilmez dedi bebeğimi bir gün tıka basa emdırdım artık karnı patlayack kusuyor ama haladaha Emmmek istiyor ha dedim ki doktor haklıymış demem o ki senin sütün gayet iyi yetiyor yavruna sırf uyusun dıye mama verme hatta atak bile geçiriyordu ağlaya aglaya emmek istemiyordu ilk mecbur emecekti mama vermedim sende verme ve emzir o kadar güzel bir duygu ki o emdıkce sen mutlu oluyorsun hem yarayışlı sen sabırlı ol ve dedıklerımi dene istersen yinede tercih senin