Aren Muhendis_anne Ben kahve sevmem eşim çok seviyor günde 4 5 defa içer beğeniyor makinayı kopuklum ismini karsılıyor bence biz memnunuz
Muhendis_anne Aren karar verdim ama gelen yorumlarla gene ikilemde kalıyorum sanırım tam emin olamamisim😀
Sevgilimmm Muhendis_anne karaca hatır hup aldım hatirin iki modeli var ben daha ucuz olanını aldım bir aydan fazladır kullanıyorum memnunum
Muhendis_anne Madebymk çift cetveli olanını alicaktim ama netten yorumları okudum resmen soğuttular canım köpük yapmıyor kötü diye
Aybuke_ Madebymk bende dün sipariş verdim yorumları okudum da cogu kisi memnun deglmşi çok üzüldüm ya
sdsd bende arçelik tekli telve olanı almayı düşünüyordum su hazneli olan var birde su haznesiz iyince kararsız kaldım 🤭kullanan var mı acaba , biri 400 diğeri 700 suan