Muhendis_anne arçelik telve var bizde, su tankını önceden dolduruyorsun fincan sayısına göre o kendi suyu ayarlayıp pişiriyor, kardeşimde fakirin kahve makinesi var o da memnun ama onda şu tankı yok kendin suyu koyuyorsun tek farkı bu, ikisi de köpük yapıyor