Alazzz Ozge-123 5 ay oldu benimde gitmedi boş deri yığını vardı şimdi süt olsun diye tatlı yemekten dolmaya başladı 😅 mekik çekmek gerekiyormuş
zeynepin_annesi31 Ozge-123 bende normal Doğum yaptım göbek kalmaz diye düşünüyordum ama sanki sezeryan olmuş gibi bir göbek var
elif5151 Ozge-123 acısın bşy olmaz cnm yoksa kalır Bn sezeryanın dıkısım oldugu için saramadım fazla kalmadı ama