Kbrbydk tekrar merhaba ben şimdi hasteneyi aradım doğum yaptığım doktorun asistanıyla görüştüm işleme aldım bir saat sonra sgk yı arayablir falan dedide herhalde bşy yapmamıza gerek kalmadı ben burdan yönlendiriyorum dedi eşimin tcsini aldı böyle mi oluyor acaba