tubikk44 Kızlar e devlete baktım doğum yardımı ödeme aşamasında diyor birde 200 tl süt parası varya onu nerden nasıl alıyoruz e devletten olmuyor mu
Minikuzu tubikk44 benimde ödeme aşamasında yazıyordu gidip ptt den aldım. Süt parası da ptt den alınıyor ama sanırım sadece çalışanlara veriliyor
Kbrbydk tubikk44 süt parasini PTT den alıyorsunuz. Siz calismiyorsaniz eşiniz çalışıyorsa eşinizin adına yatar eşiniz PTT den çeksin. Doğumdan 15gun sonra çekmiştik biz.
tubikk44 Minikuzu ödeme aşamasında diyince hesaba yatmıyor mu PTT ye gidip mi almamız gerekiyor süt parasınıda çalışmasakta eşin SGK lı olması yetiyor diye biliyorum ben
Bebektuba Nasıl başvurdunuz acaba bende yapmak istiyorum ama bilmiyorum bana da yardımcı olur musunuz
Svdasya Bebektuba sosyal yardımlaşma ve dayanışma dan form doldurarak doğum parasına eşinde 170 arıyarak süt parasına süt parasını eşin doğum parasını sen çekiyrsn cnm ikisde pttden süt 15 güne doğum 2 aya yatyrmuş
Kbrbydk tubikk44 yok hayır hastane sisteme işlediği için birşey yapmanıza gerek yok. Çocuk parası için başvuru gerekli sadece
Basar28 Çalışmasanızda doğum parası ve süt parası toplam 500 tl alabiliyorsunuz doğum parası 300 tl süt parası da 200 tl
YusufveAnnesi Kızlar süt parası için nereye başvurabilirim ben çalışmıyorm 11 martta dogum yaptm eşim dogum parası için basvuru yapmıstı edevlette baktm az önce 300 tl ödeme aşamasında yazıyor ama süt parası diye bişey yok
Kbrbydk YusufveAnnesi süt parası için eğer doğumun üzerinden 15gunden fazla süre geçtiyse direkt PTT ye gidip çekebilir eşiniz
Emekc Sut parasi icin basvurmam icin yani hastaneden bir belge verdiler nereye basvurmam gerekiyo ve dogum parasi icin esim nereyi ariycak basvuru yapicak ?
Kbrbydk Emekc süt parasini doğumdan 15gun sonra pttden eşiniz cekebilir., Siz calismiyorsaniz, eşiniz çalışıyorsa bu böyle. Cocuk parasini da ilçemizdeki sosyal yardımlaşmaya gidip başvuru yapacaksınız
Bdee07 Kbrbydk tekrar merhaba ben şimdi hasteneyi aradım doğum yaptığım doktorun asistanıyla görüştüm işleme aldım bir saat sonra sgk yı arayablir falan dedide herhalde bşy yapmamıza gerek kalmadı ben burdan yönlendiriyorum dedi eşimin tcsini aldı böyle mi oluyor acaba
YusufveAnnesi Kbrbydk Öylemi oluyo canm süt için başvuru yapıp yapmadıgını hatırlamıyor eşim bide onunda edevletinden baktık süt parası ile alakalı bişey yazmıyor para falan görünmüyor
Bdee07 Kbrbydk 170 e başvuru yapamadan direk yatıyor mu ilk kez duydum ben doğum yapalı 25 gün oldu da öyleyse gideyim
tubikk44 Kbrbydk çocuk parası için biz bi başvuru yapmadık hastanede yapmışlar sanırım e devlete bakınca ödeme hazır diyor
Kbrbydk tubikk44 hastanede süt parası icin işlem yapıyorlar. Çocuk parasi başvuru yapmadan nasıl yatar bilemiyorum. Eşiniz veya siz sosyal yardimlasmaya filan gittiniz mi veya SGK ya