VERA19 Bence Arya’lar senesi bide😂 Etrafımda bu yıl doğan 3 kız Arya.Eşimde çok istemişti kızımıza koymayı
Aselbaby VERA19 evet hem arya birde Alya var ben Ayla ile karıştırıyorum arkadaşın kızının adı ama ısrarla alya diyin diyor tamam da valla zor oluyor 😂😂😂😂
Aselbaby Edaemekli sanki tüm aseller benim kızım gibi neden bilmem çok hoşuma gidiyor alan bağışlasın 🥰🥰
VERA19 Aselbaby 😂😂 Yok bizde Alya yok karışıklık olmuyor allahtan.Arya ismini beğeniyorum hoş,ama etrafımızda 3 tane olunca ve aynı dönemde doğum yapınca koymak istemedim
VERA19 baybmom Ben yeni isimlerden koydum ama eski isimler klasiktir hiç batmaz ayrı bir havaları var bence.Nedir bebeğinizin ismi