HaticeeAli Doğduğundan beri ince giydiriyorum, ev 22-23 dereceydi o zaman bile askılı atlet ve uzun kollu alt üst giydirdim hep.Şimdi havalar ısındı kısa kollu body giydiriyorum genelde,bugün uzun kollu giydirdim biraz serin diye.Ev 26derece genel olarak,kombi kapalı,ona rağmen terliyordu bende elbise, kısa kollu tişört ya da body giydirmeye başladım artık.şimdi terlemiyor rahatladı😊Hatta dün baya sıcaktı sadece kısa kollu body ile yatırdım.8aylık bu arada kızım.