ertugrulbebek HaticeeAli kafası yattığı yer terliyor, ama genetik veya d vitamini eksikliğinden olurmuş. D vitamini doğduğundan beri kullanıyoruz eksik olduğunu sanmıyorum tabi bilmiyorum çünkü hiç dışarı cikamadi daha ☀️
Kusananne Biz şuan kısa kollu altında da şort var bu şekilde uyuyoruz, ne giydirsem terledi. Çok rahat şimdilik ter yok ense sıcak burun sıcak kollar sıcak. Hasta olmasınlar da
HaticeeAli Kusananne evin kac derece peki bende kısa kollu tsort gıydırmeyı dusunuyorum ama usurmu dıye korkuyorjm bı yandanda gercı dıger turlude hasta oluyo zaten ama ıcıme sınmıuo bılemıyorum
HaticeeAli deletedmom763 benım bebegımde genetik sanırım bba tarafından gelen bı asırı terleme sorunu bı bebegın herseyı mı babasına ceker ya 🤦🏻♀️😄
HaticeeAli Kevser61 ben hıc almadım daha kısmetse Pazartesi alıcam terlmesi hıc ıyı olmuyo doktorumuz terletme dıyo bılemıyorum napıcagmı ıkı uc haftadır hasta ıyılesemıuo resmen cocuk sureklı terli
Kevser61 HaticeeAli evet terlemesı usumesınden dha kotudur hastalıga davetıye cıkarır. Annem almıstı ılk torun olunca 1 senelık butun kıyafrtlerını aldı. Smdı ıyıkı almıs dıyorum yoksa zor bu donemde. Bı deneyın ellerını sırtını kontro edın gıydırdıkden sonra gun ıcınde anlarsınz zaten
Kusananne HaticeeAli bazen 28 oluyo bazen 26 bu aralarda gidip geliyo. Üstüne de örtü örttüm bugün banyo yaptı bi de
Umayyyy HaticeeAli gündüz çıtçıtlı üstüne çok ince alt üst çorap. Akşam sadece çıtçıtlı gece öyle yatırıyorum dediğin gibi çok terliyor
HaticeeAli ertugrulbebek bende hep duzenlı kullandım d vıtamınını ocean kullanıyorum sorun yasamadım kan degerlerıne de baktıramadık bu korona vırus konusundan dolayı
Nurlina HaticeeAli birde bir ay belki daha fazladır kombi de kapalı. Yani yine kendime göre giydiriyorum
HaticeeAli Nurlina yarın alısverıs yapıvam daha ınce seyler gıydırıcem belkı tısort denerım kendım nasıl gıyıyosam oyle gıydırıvem artık
Srnygtkarabnr HaticeeAli aynı dediğin gibi ben dogdudogalı öyle giydiriyprum canım 7 aylık oğlum kafasıcok terliyor benimkinimde genden galiba babası da kafasından terler cok sırtı terlemedikce dert etmiyorum bende siliyorum hemen öyle bazen atlet tek tulum bazen penye alt üst takım altı atlet corap öyle yani devamlı yüne alerjisi var zaten yelek vs hiç giymedi
ayazasaf Busra67 kalorifer yanıyo ama yinede yeleksiz üşür diye mecbur bi kaç kat oluyo kalın giydirip terletmeyin demişti doktorumuz ince bi kaç kat daha iyi diye
Kahverengi4 HaticeeAli aynen senşn gibi giydiriyorum canım. Ama tulum yerine uzun kollu ince bir üst ve alt ile zıbın giydiriyorum. Üstüne kalın batteniye örtüyordum bu hafta ince pike örtmeye başladım ve ayakları üşümedikçe veya yürütece koymadılça çorap giydirmiyorum. Bu arada bebeğim 8 buçuk aylık 3-4 aylıktan beri hiç kat kat giydirmedim.