kucukelifyade Zahidenur79 benimde 5 ay oldu doktorum hiç birşey demedi hatta seseyanın 3.günü duş aldım ve benimkide hep kızarık yanlış yönlemdirmek istemem ama birşey olmaz bence kuzucum
Yigitahmedim Zahidenur79 tamam da 4 ay olmuş bence bi yanlışlık var sen ara danış doktoruna bir sürü insan var tanıdığım sezeryan doğum yapan ablam ve kendim de dahil ilk kez boyle birşey duydum
Zahidenur79 Yigitahmedim aradım canım göbekten dolayı terleme yapıyor ondan kızarması tekrar kuru tut yine de sen dedi
GamzeUgur Zahidenur79 şimdi farkettim sol dikiş yerimde açılma var üst deri birbirine yapışmamış alttaki et görünüyo sulanmış yarın hastaneye gitcem korkuyorum☹️ Tekrar dikil atarlarsa ve uyusturmadan yaparlarsa ☹️
Sasah1441 Zahidenur79 dikkat et canım enfeksiyon kapmasın… Takip et akıntı tekrar olcak mı. Peçete ile kurula fön makinesi sürekli tut ben temmuz da doğum yaptım o sıcakta birde 🙈 göbüş de büyüktü sürekli kurutuyordum. Bişi olmaz Allah ın izniyle ❤️🍀
Zahidenur79 Sasah1441 çok şükür iyi oldu akıntı devam etmedi göbek göbek o olmasa bu kadar terleme olmazdı 😂
GamzeUgur Zahidenur79 resmini cekip doktora gösterdik enfeksiyon kapmış dedi merhem verdi bunu kullan geçer dedi
Yigitahmedim Zahidenur79 o zmn doktorun öyle diyorsa öyle yap tabi cnm en iyi doktor bilir benim sorun olmamıştı o yüzden
Asl_35 Zahidenur79 yani peçete koyatsan hava almaz ki o xaman daha kötü. Bana doktorum hava alsın hızlı toparlansın demişti ki öylede oldu 1 ay sonra korse kullanmaya basladım.