Bende 20 gün önce sezeryan oldum son 1 haftdır krem sürmeyi braktım çünki çok nemleniyo dikiş yeri
2 gündür dokununca acımaya başladı kızarıklık ve çok feci kaşıntı oluyo arada
elimden geldiğince kuru tutmaya çalışıyorum bende pamuk koyuyorum o bölgeye ve sık sık deiştiriyorum ama sanki ateş gibi yanıyo dikiş yeri ağrı vs yok sadece kızarıklık ve kaşıntı
kreme devam etsem mi diyorum ama kesi yerinin başlangıç ve bitiş noktasına çok deişik bi dikiş atmışlar deriyi deri üstüne katlamışlar sanki ve ordaki boşluğa giriyo krem ve temizlenmiyo korkuyorum enfeksiyon olur diye ☹️