Zeyno12 Sakın kuruntu yapma canim lohusalıktan daha çıkmamıştım o ara turkiyeye geldi bi corona ondan sonra benim boğazım ağrımaya başladı eşimde o ara bi soğuk algınlığı geçiriyordu çok korktum hastaneye gitmeye de sonra bi ara nefesim daralmaya başladı belli saatlerde yutkunamıyordum boğulacak gibi oluyordum 3 kere göğüs hastalıklarına gittim birseyin yok dediler 1 buçuk ay nerdeyse yaşamıyo gibiydim vücudum artık bedenime ağır gelmeye başlamıştı kafamı kaldıramıyordum çocuğuma istediğim gibi bakamıyordum annem dayanamadı beni test yaptırmaya götürdü doktor beni gördü sen çok streslisin psikolojik olarak bu durumdasın ayrıca covid olsan bu şekilde olamazsın dedi sadece ufak bi faranjit varmış ilaç verdiler ve test sonucum ne cıktı biliyormusun NEGATİF . Allah yardimcimiz olsun gerçekten psikolojimiz bozuldu biraz ortalık düzelince mutlaka psikologa gitmem gerekiyormus o yüzden lütfen kendini toparla yaşadığım için söylüyorum şimdi gittim test yaptırdım orda virüs kapmışmıyımdır diye düşünüyorum şimdide yani iyice takıntı haline getirdim ve virüs değil beni takıntılarım öldürecek birgün şimdi kendime gelmeye çalışıyorum attım kafamdan herşeyi eşimle ailemle haşır neşirim haber izlemiyorum sende aynısını yap. Virüs bizden güçlü değildir olsak bile atlatırız elbet de sürekli. Uzun oldu kusura bakma rahatla diye yazıyorum bunları ve sürekli bende nefes alamıyorum diye post açıyordum belki görmüşsündür 😊