Zeyno12 tabiki zaten yeni Doğum yapmışsınız eğer korona olsaydı çoktan yüksek ateş falan yapardı bünyeniz daha zayıftır çünkü. Ben de Doğum yaptıktan sonra epey Boğaz ağrısı çektim hasta olmaya çok meyilliydim. İmumax 16 diye bir Boğaz spreyi verdi eczacımız. Tamamen doğal içerik ve virüs bakteri ne varsa temizliyor ağrıyı da gideriyor. Şu virüs de çıktıktan sonra çifter çifter aldık eve gelince eşim de sıkıyor boğazına yapışan mikrop varsa gitsin diye.