gzmarc ertugrulbebek canım doğru diyorsun ama ben seviyorum kizimdada kullanmak istiyorum sonuçta doktorlarin her doğru dedigini uygulamiuor kimse
gzmarc Hafizenr o zaman bizimkininde bu süreçte böyle tepki vermesi normal bizimkde heo havadan hiç yere basmak istemiyor
Zeyzey2019_ gzmarc çok küçük değil mi yürüteç için. Uzmanlar hiç önermiyor ama koymak istiyorsunuz diye diyorum sanki zamana ihtiyacı var daha.
Deletedmom387 gzmarc benim kızımda 6.5 aylık ilk koyduğumda sanki hep biniyormuş gibi yürüdü gitti 2 gün sevindim ettim şimdi gitmiyor yan yan bazen oyuncakları yemek isterken yüzünü hızlıca çarpıyor arada koyuyorm ama yürüme felan yok etrafa bakıyo anca
gzmarc Deletedmom387 allah allah neden öyle yapıyor ki bizimkide hiç yurumeyi ogrenmeyecekmis gibi geliyor
Berrinsoyagazi14 imgesi bnm kardeşim 6 aylıkken yürüteçe biniyordu tutamıyorduk Ordan oraya aramızda 14 yaş var o yüzden biliyorum ve 9 aylıkken Resmen yürümeye başladı gören baya şaŞıp kalıoyodu geç yürümesi her bebekte aynı olmayabiliyor
imgesi Berrinsoyagazi14 tabiko dogru soluosunuz ama ben yurutec taraftari deglm cnku uzmanlarda cok tavsiye etmio
Ask2 gzmarc kalın patikde giydirebilirsin bide hep ayaklarına spor yaptır ellernle yürüt biz öyle yapıyoruz
Minejjan 5 .5 aylıkken kullanmaya başladık şuan 8 buçuk aylık ve evde girmedik delik bırakmıyor , ilk zamanlar çok gidemiyorlar. Sonrasında tutabilene aşk olsun 😂
Makarna_kulak gzmarc yürüteclerin ayarlanabilir boy kademesi oluyor canım biliyormusun o çok yüksekse ayağı yere tam değmiyor olabilir oyuzden çok hareket edemez ,yada yeni keşfetmeye başlamıştır biraz zaman tanıyın için rahat olsun 😊
gzmarc iraz90 anladim canım bizimkini toplasan 10 defa 5 er dakika durmustur yurumek icin degilde oyuncaklaro ile oynuyor sıkılınca ağlıyor ordan cikmak icin
GmzSnn gzmarc yürüteçte hiçbirşekilde benm oğlumda adım atmadı 🤷🏻♀️ Üstelik 10 aylıkken sıralayıp 10,5 aylıkken yürüdü ona rağmen ne zaman yürütece koysam bıraktığım yerde bekledi öylece 🤷🏻♀️
BtlDnzhn Yürüteç kas ve omurga gelişimi için faydalı değil birçok uzmanın dediği gibi. Kaldıki bebeğiniz çok küçük yürümek istememesi gayet doğal bence evin içinde yanınızda olsun istiyorsanız tekerlekli mama sandalyesi alabilirsiniz içinde otursun