gzmarc canım bebeğin henüz küçük eğer yere basmak yürümek istemiyosa zorlama bence ben oğlumu yürüteçe ilk bindirdiğimde 9 aylıktı ve yürümedi. Üstüne gitmedim biraz daha zaman sonra koydum yürüdü. Pek yürüteç taraftarı değilim aslında ama evde yalnızken bi oda da işim varsa onunla yanıma alıuorum gözümün önünde dursun diye