Yorumlardan tırsmaya başladım valla 4 bu kadar zorsa gelecek ayları düşünemez oldum sanırım bi çocuk en ideali az olsun öz olsun😅
çok zor yahu sürekli kucak sürekli kucak emzikte emse keşke emmiyor çabuk sıkılıyor yerde yatmak istemiyor kucaktada ayakta gezdireceksin anca öyle duruyor eşim yardım etmiyor sağolsun kafayı yiyeceğiimmm az kaldı 😂😭😭😭