Deletedmom278 Ukalaade Bana göre en zoru 2 yaş. Hatta inanılmaz zor. Hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Umarım çok uzun sürmez.
Birkoalaanasi En zoru diş çıkardığı ay 🥀 uyku yok ağlama var sürekli huzursuzluk var asla memnun olmama var
Hunilianne Birkoalaanasi bu şey değil mi ya? 4. Ay atagi 🤦🏼♀️ Bi de dişte mi aynı olcak. Eyvahlar olsun 🤪
Birkoalaanasi Hunilianne ateş ve ishal ekleniyor ek olarak, sinir ve hırçınlık giriyor araya bazen…..
Haticenur Ukalaade bana göre en zoru 1 yaş civarı hani emekleme tutup kalkma ilk yürüdüğü sürekli düştüğü dönemler 🙄 oğlum emekliyor bı kaç gündür de tutup kalkiyor yüreğim ağzıma geliyor valla düşecek diye ki kaç kez düştü
Selinasel Her ayı ayrı zor ilk 4 ay gaz bitmek bilmedi gece gündüz nöbetler 4 den sonra diş çıkarma evresi şimdi de 10 ay olacak uyurken dönüyor uyanıyor yataktan sıyrılark iniyor her ayımız çok berbat 😂😂durdurak bilmiyor
Deletedmom336 Ukalaade ikinciyi büyüttüğüm icin birinciden edindigim tecrubeler dogrultusunda 2 yas sendromu 🤯
Akademisyenanne Ukalaade ya evet biz de iki gundur oyleyiz😔 babada durmuyor surekli beni istiyor. Memede oynamak istiyor. Uyumak istemiyor. Bitse artik su atak.
Mirayimran Ukalaade 4. aya giricez zaten kolik bebekti sağolsun bide hemen hemen 1 aydır çok sinirli gibi ben sakin bi insanım babasıda öyle kime çekti bu kız anlamadım emerken sinirli tırnaklarını elime göğsüme geçiriyor her yerim kedi tırmalamış gibi 🤦🏼♀️ Altını alırken kayıp gidiyor bacaklarından tutup kendime çekiyorum bi hamleyle geri atıyor yine oyun halısında asılı olan oyuncakları sinirli bi şekilde ağzına sokup itiyor kendi kendine bağırıyor 60 cmlik sıpa😂 daha 3 ay 20 günlük aklı ermeye başlayınca napıcam ben a kızlar😞