Prensescik Deletedmom_12 doktora gittik ilaç alerji yapmış antibiyotik serum taktılar evdeyiz 😔 karaciğer testi yaptılar bide karaciğer hastasıya her hasta olduğunda ila kullandığında elim yüreğimde bişey olur karaciğerine diye 😞
Deletedmom_12 Prensescik Aa çokk gecmis olsn canm hangi ilaç alerji yapmis Rabbim şifa versin umarım durumu daha iyidirr😑
Prensescik Deletedmom_12 antibiyotik dokunmuş öyle dediler biraz yükselme olmuş değerlerindede attım resim doktorunada bişey demediler yarın yazarlar heralde
Minedemiriz Benim bebeğiminde ateşi düşmemişti tahlilleri temiz çıktı ama ateşi 38in üzerinde olduğu için hem antibiyotik hemde fitil kullandım daha etkili oldu çok geçmiş olsun