Prensescik Bizde yaklaşık 9 aylığız bu gün öğlen başladı ateşi 38.7 sadece başında ve koltuk altında var calpol verdim 3 saatte bir düştü .Sonra geri yükseldi karakoldan izin belgesi alıp hastaneye gittik geldik boğazında kızarıklık ve öksürük olmadığı için antibiyotik vermedi calpola ve ılık duşa devam edin dedi.oksururse getirin dediler nöbet tutuyoruz bizde inşallah atlatırız bı an önce 🙌 bizim alttan iki üstten 4 diş var üstten 5.dis geliyor araştırdık zor çıkan bir diş yazıyor.Sizede geçmiş olsun çabucak iyileşsin kuzular🙌ilk kez atesleniyor bizimki sizinde öylemi?