derinseda ben önce meme verdim tabi zor oldu dil bağı vardı ememiyordu kızım sonra mama verdim arada sağıp verdim ağladıkça. Daha sonra hem biberona hem memeye alıştı. Sütğm artıncada biberınu kestim. Tabi memeye alıştırmak çok zor oldu ama pes etmedim