Merhaba kızlar 25 günlük bir oğlum var doğum kilosu 3350 küvözde kaldı 2 gün çıkış kilosu 3100 eşim kaynanam hep baskı yapyorşar mama ver diye bende vermiyorum bi gece veriyorum evdeki tartıyla önce kendim tartıldım snra bebişi aldım tartıldım 3700 çıkıyor 😞 çok az almış daha bide sarılık geçirdik acaba mama vermemekle yanlış mı yapıyorum gerçekten sütüm yetmiyor mu ki 🥺