momyshark1 Zeynepalya_ve_annesi yok canım ankaradayim ben Ayse-1987 156 yımi aramam lazım esim evde ama benim izin verirlerse gider bulur bi şekilde
Sakvarelo momyshark1 bebeğini kaç aylık nerede oturuyorsunuz? Ben de Ankara dayım keşke komşu çıksak da versem size 🙏🏻
Zeynepalya_ve_annesi momyshark1 bi bayanda daha yazdıda buraya onun eşi evde de değilmiş eşi bakıyomuş hatta bebeğin bezlerini o takip ediyomuş bezimiz bitmiş napcam diye
SnmMnss momyshark1 evet canım önce 155 aradım onlar bağlı olduğumuz karakolu aramamızı istedi arayıp durumu anlattım izin verdiler şehir içinde çok gezmemek şartı ile marketlere gidebileceğimi söylediler bulana kadar
SnmMnss momyshark1 verirler canım bebek olduğu için bişey demiyorlar en kötü polislerden iste getirirler. Rica ederim ☺️🙏🏻
Deletedmom336 momyshark1 saat 2 ye kdr markwtler acik yuruyebilecek mesafede olanlara gidilebiliyor arabayla gtmek yasak
Sakura-chan momyshark1 letgoda konumunu aç bez satan illaki birileri vardır oturduğunuz yere yakın gidip alın
momyshark1 Sakura-chan gidip almak sıkıntı iste bi polis görse bi de halden anlamayan olursa anlat dur derdini😫
Umitemre momyshark1 bende Yenimahalledeyim bebeğim 2 numara kullanıyor verebilirim bi çözüm bulamazsanız
Nenvarkuzum momyshark1 açık benzinlik galan varsa yakınlarda bi oralarıda araştırın inşallah bulursunuz 🤲🏻