O Sıkıntıyı Çok İyi Bilirim Canım Sezeryan Sonrası Hiç Ağrım Olmadı Ama Bir Haftalık Kabızlık Beni Mahfetti Kayısı Hoşafı Posalı Posasiz Kendisini Yediysemde Yok . En sonunda doğum yaptığim Hastanenin aciline gittim iki büklüm lavman yaptılar ay hastaneden kuş gibi çıktim