Bana tarçınlı reyhan şerbeti çok iyi gelmişti. Hastanede de ondan vermişlerdi bir sürahi severek içtim faydasını da gördüm. Eve gelince de kayınvalidem yapmıştı bir kaç kez iyi oldu. Bir de kuru üzüm hoşafı. Hem sütün atmasına yardımcı oluyor hem de bağırsakları bir nebze çalıştırıyor. Tavsiye ederim.