Duyguerkac canım Netten gaz masajları var onları uygulayabilirsin. Bizim de 2 gün sonra 40 mız çıkıyor bu zamana kadar gaz ilacı yada başka bir şey kullanmadık. Gaz ilaçları da bağırsaklarda sorun yaratıyor diye duymuştum. Onun yerine masaj yap ciddi anlam da rahatlatıyor ve kimyonlu suyu, rezene öyle şeyleri kendin içsen hem kendin için hemde bebeğe sütten geçiyor rahatlatıyor. Ama rezeneyi görümcem bebeğine çay kaşığıyla veriyordu ben de 1 kere verdim ama anlamadım işe yarayıp yaramadığını. 🤗 kimyonu ben zor içiyorum hem tadı hem kokusu kötü. Bebek nasıl içsin diyorum kendi kendime ondan dolayı vermiyorum Ben böyle yapıyorum işe de yarıyor ama Masajı unutma 😊