Eymen0318 After life, in to the night. After life komedi diye başladığımız salya sümük ağladığımız bi dizi. Ünlü bir komedyen yazıp, yönetip, oynuyor diye komedi olmuyormuş 😂 Çooook beğendik eşimle. Ki kendisi dizi, film izleyemez. İn to the night ise şimdi 6 bölümünü birden bitirdiğim bi dizi. Black mirror süper bi distopya. Aşırı rahatsız edici. Sahneleri falan o kadar değil ama düşünceleri… Her bölüm bağımsız birbirinden. Zaten Netflix dizisi değildi. Sonradan kattılar bünyelerine. Haliyle eşcinsellik, cinsellik diğer Netflix dizilerine göre daha yerinde kullanılmış.