Dorukcummmmm 11 ay 12 günlük oğlum, altı ayı bitirdikten sonra 45 gün boyunca 3 kuralı ile blw tadımlık başladık. Sonra tek öğün. Sonraki ay iki öğün, şu an 3 öğün. Ana öğünler anne sütü. Sabah uyandıktan sonra anne sütü, d vitamini ve demir aç karnına (anne sütünden en az 20 dakika sonra demir damlası) sonra kahvaltı, öğlen uykusundan önce anne sütü, uyanınca anne sütü ardından meyve, 15:30 gibi anne sütü, uyku, uyanınca anne sütü, akşam yemeği, yatmadan önce anne sütü, gece iki defa kalkıyor emmeye (20:00de uyuyor 01:00de ve 05:30 da emmeye uyanıyor)
bir günde yediği içtiği su hariç üç küçük çay bardağını geçmiyor şu an. Öncesinde iki çay bardağını geçmiyordu, tek öğünken tek çay bardağını geçmiyordu. Bizim düzen böyle, umarım size de fikir olur.