Dorukcummmmm kahvaltiyi ilk baslarda karistirip verebilirsiniz bana doktorumuz oyle soyledi. Biraz anne sutunun icine lor, pekmez, yumurta sarisi ekleyip. Buna alistiktan sonrada tek tek verilebilir. 7. Ayda kahvaltiya baslatip, 8. Aydada tek tek verilebilir diye dusunuyorum🌸
Sebzelerde de havucla 3 gun kuraliyla baslayip tattirdiktan sonra patates ekleyerek pure haline getirip verebilirsiniz. Ben şôyle yapiyorum ilk etapta patates havuc ve 1 tatli kasigi pirinc ekleyerek hasladim ve blenderdan gecirdim (doktor tavsiyesi) bunu 3 gun verdim. Sonra havuc ve balkabagindan ayni sekilde yaptim onuda verdim 3 gun. Dunde havuc, balkabagi, patates, normal kabak ve az pirinc ekleyerek hasladim ve pure haline getirdim ilikli kemik suyuda ekledim onuda doktor onerdi ve tadida cok guzel oldu. smdide onu veriyorum verirkende 1 cay kasigi zeytinyagi ekliyorum. Ayrica boyle yapip kavonoza koyup dolaba koyuyorum verirken biraz isitip veriyorum 3 gun. Hergun ugrasmamis oluyorum boylelikle. Meyveleride once elma ve armutu tattirmistim. 1 elma 1 armut ve 3 kuru kayisiyi haslayip pure haline getirdim bunuda dolaba koyuyorum. Hergun 2 tatli kasigi koyup yarim muz ve avokado ezip veriyorum. Oglen meyve veriyorum, ikindi sebze+yogurt aralardada surekli emziriyorum. Ayrica bizim doktor ilk meyveyle baslamami soylemisti cunku sebzeyi sevmeyebiliyorlar bu sefer arkasindan ne gelirse istemeyebiliyor bebekler demisti bende oyle yaptim ve bizim minik baya sevdi sebzeyide meyveyide severek yiyor.