Burak27
kesinlikle ikea.
burada söylenilen tüm modellere bende baktım netten araştırdım gittim yerinde baktım
bebeği olan arkadaşlarıma sordum
sonra gittim ikea aldım ve hiç pişman olmadım
diğerlerini almadığıma o kadar memnunumki.
temizlenmesi çok kolay taşıması çok kolay
bebeyle banyoya sok yıka bebeyle taşı vs.
kızım 8 aylık. her içine oturtup odadan odaya götürdüğümde ya da işi bitip kaldırdığımda eşime iyi ki bunu almışız ya diyorum