Sezinnur benim bebeğim erken doğduğu için zaten gazlı bir bebekti bağırsakta problem olmadı şükür çoğunluk devam sütü aldı üstelik her türlü mamayı denedim önemli olan onun doyduğu miktar doktorumuza da danıştığımızda düzenli içiyorsa sıkıntı yok demişti