Sezinnur Kızım 4 ay 20 günlük hipp combiotic mama kullanıyoruz. Anne sütü almıyor malesef. Genelde gunduzleri 1.5 -2 saate bir açıkiyor ve genelde 120 ml mama içiyor. 120 yi hiç geçmiyor. Bazen 90 içtiği de oluyor. Sizce normal mi? Az mı yada fazla mi?
Melegimsin Sezinnur cok normal canim benimki 6 aylik olcak 3 saate 120 icer 150 icer 100 icer keyfine gore zaten bebisler doycagi noktayi biliyor ictigi cc cok normal ama ayina gore
Selimveasel Sezinnur 3 saatte 150cc veriyorum SMA alıyor az gibi geldi bana en az 3 saatte 1 verebilirsiniz 150 deneyin çok sık acıkıyor sanırim bebeginiz
Deletedmom54 Sezinnur bizde 3.5 aylığız.genelde 2 bazen 2.5 saatte 1 90 ıcıyor.çok nadir 120 içiyor.normal yani.aynı mamayı kullanıyoruz bizde
Sezinnur Melegimsin siz hangi marka kullanıyosunuz mamayı? Hipp çabuk aciktiriyor diye duymuştum ondan mı bir buçuk saate bir açıkiyor acaba diye düşünmeye başladım.
Sezinnur Selimveasel daha önce bir kaç kişiden hipp in çabuk aciktirdigini duymuştum ondan olabilir mi?
Sezinnur Deletedmom54 bikac kisiden hipp çabuk aciktiriyor diye duydum , oyuzden tereddüt ettim bir buçuk saat erken değil mi daha çok daha seyrek içmesi mi normal acaba die
Deletedmom54 Sezinnur yani geçen hafta yasak oldugunda eczanede hipp bulamamış eşim aptamil almış.ondada aynı ölçüde aynı şekilde acıktı.
Deletedmom336 Sezinnur 4 ay 11 gunlul 3 saatte bi 150 cc gecede ilk yattiginda 7 8 saat beslenmeden uyur
Tubali Sezinnur oğlum 6 aylık sadece mama ile besleniyor 3 - 4 saatte bir 120 cc veriyorum bazen tam bitirmiyor
Annekeki Zeysare ben birtek gece veriyorum suan ama ilk ay su sekilde ilerlemistik. Emziriyodum doymadıgini hissedersem 60 cc veriyodum. Doktorum olcek olcek arttir doyunca zaten yemeyecek her bebegin yiyecegi miktar farklidir demisti.
Zeysare Annekeki teşekkür ederim bende yeni başladım vermeye. Emzirdikten sonra veriyorum ama maksimum 60 CC içiyor. Bir de alerji amamsi olduğu için tadı çok kötü acaba bu yüzden minaz içiyor diye düşündüm. Ama normal sanırım.