Sabahları , Ihlamur , yumurta sarısı , peynir , cicibebe ve pekmez veriyorum maximum yediği 2 kaşık .
Öğlen tek tek meyveleri püre yapıyorum o da maximum 2 3 kaşık.
Değişik değişik çorbalar yapıyorum ufak tencerede onu da yemiyor .
2 saatte bir 150 ml mama içiyor .
Yoğurt yerse çeyrek çay bardağı .
Sulu yemek yaptığımda ekmeğin içini suyuna banıyorum onu biraz seviyor .
Ne yapıcam bilmiyorum .
Herşey denedim yapamıyorum .