Flamingom Semraakal ben avent kullanıyorum 200 ml alıstırma bardağı hiç akıtma yapmıyor. 6 aylıkta başladık. Weebaby almıştım dısarı cıkarken minik elinde tutsun diye devamlı akıyor. Oioi silikon bardakta var yemek zamanı içiriyorum onu da alıyor rahatça.
Doruk12 btlkrnaz5 https://www.hepsiburada.com/mamajoo-kulplu-egitici-bardak-270-ml-pm-ailegemmj2711 bu canım 👍 migrosta indirime giriyo sık sık 20 küsüre almıştım Bi büyüğü Bi küçüğü var elimde.
Mnli Semraakal wee babyninkini kullanıyorum hem de iki tane aldım bir benim evimde bir kayınvalidemin evinde memnunum
Mavis123 Bende su içmiyor su sevmiyor diye riske atmamak adına wee baby aldım.. çok güzel alıştı çokta severek içiyor suyu. 9 aylıktı aldığımda. Koku yapmadı akıtmadıda şu an memnunum 🤩
Sarelim Ebruli101 10.ayından beri kullanıyorum. Şuan 20 aylık bardak, matara şeklinde hangisini kullanmak isterse onu kullanıyor.
Mubu81 Semraakal suyu bebeğinizin kendisinin içmesini sağlayın benimkide ben içirirken tıkanıyor kendisi içerken problem olmuyor öyle öyle alışacaklar
Ahsenay Semraakal 6.5 aylık falandı canım aldığımda ilk başlarda bilemedi benimki kaşık ve bardakla veriyordum çünkü almadan önce sonra alıştı şimdi 8.5 aylık
Semraakal Ahsenay 7 aylık canım biraz daha biberonla idare edeyim o zaman belki alışır. Sürekli deniyorum ondan verince yutmuyor
Ahsenay Ebruli101 kesinlikle canım pipetlilerden de istiyorum ama bu biraz eskisinde hem pipetle içemez muhtemelen henüz Bende alacağım yani 😊
Zeynosmom Semraakal ben avent kullanıyorum çok memnunum hiç de akıtmıyor. Suyu verirken meme kısmı üstte olması lazım o şekilde akıtmıyor. Kuzenim de avent kullanıyor O da ilk akıtıyor dedi. Sonra suyu içirirken meme kısmını üst tarafta tutunca akıtmamaya başladı şu an oda çok memnun
Bir-anne Semraakal bende acente kullanıyorum başta içemiyo gibi oldu ama alıştı akıtmasa yapmıyor hiç.. alıştırma bardaklarının çoğunun ağzı öyle zaten bi süre sonra bebekte alışıyor
minnossum Semraakal ben de avent alıp pişman olanlardanım akıtıyor içi kokuyor bebeğim tıkanıyordu içerken ve ucu yırtıldı munchkin marka aldım çok memnunum aventteki problemlerin hiç bir yok keşke ilk bu markayl alsaymışım dedim
Ozderr minnossum merhaba munchkinin kulplu olanını mı yoksa kulpsuzunu mu kullanıyorsunuz alacağım bende ama karar veremedim