Ebruli101 ben aventin penguen olanını kullandım oğlum 6 aydan beri kullandı çok sevdi. Koku yapmadı. Hergün yıkandığı sürece koku olmaz suyu bekletmek zaten iyi değil bakterİ üretir. Aventin cam olanını da çok sevdi oğlum elinden düşmezdi. Ama fırlattı ve kırıldı. Uedek pipetli aldım koku yapmıyor ama oğlum çok sevmedi. Kafasına dikip içmeyi sevçyor. Pipetliyi de kafasına dikince gelmiyor. O yüzden içmiyor inşallah sever o kadar para verdim 😀😀