imgesi Busragungor canm aynen dedgn gibi o biberonunki hizli.akio biz sonra cam biberon aldik onun akisi daha yavas.
Denizanne Busragungor ben aventin biberonunu kullanıyorum şuanda kızım 10 aylık ağzını kestim baya meyve sularını hala onunla veriyorum
Mila2020 Busragungor phılıps aventin biberonunu alın annr memesi gbi çekmeden gelmiyor hiç bir red yaşamazsınız kaşıkla daha çok kolaya alışıyor çünkü bebek hiç çabalamadan ağzına geliyor
Ikrasu__ Busragungor aventın ürünü biberonla verın agız kısmı genıs oldugu ıcın aynı goğus gıbı destek verıyor ve bırakmıyor sızı ben o sekılde verıyorum hem emzırıyprum hem biberon verıyorum avent cam sısesınde baska bıberon denedım hıc sevmedı 🐣
SnmMnss Busragungor bebeğim 2 ay 11 günlük canım ve prematüre doğdu avent natural başlıklı olanı kullanıyorum plastik ve hiç sıkıntı yaşamıyoruz klasik başlıklar hızlı akıtıyor olabilir ama natural öyle değil ve 0+ olduğu için çok akıtmıyor hatta ben bazen damlatmaya çalışıyorum damlamıyor bebek emdikçe geliyor
Mila2020 Busragungor evet kullanıyorum hem bebeğim beni emiyor hemde biberonla mama takviyesi veya sütümü sağıp veriyorum
Deletedmom819 Busragungor lansinoh anne memesine en yakın biberon var benim oğlum birtek onu tuttu. Annemde genelde uykuya geçeceği vakit verdi biberonu görmedi bile emerken. Hiç anlamadı meme reddi de yaşamadık hiç. Mor renk cam fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 70₺ küsürlerdeydi.
SnmMnss Busragungor evet canım bebek çekmedikçe gelmiyor zaten benim oğlum beslenme saatlerinde çok hırslı oluyor biranda yemek istiyor durmak istemiyor mesela ama 0+ bize iyi geliyor klasik başlığımızda var kullanmıyoruz şuan
Busragungor SnmMnss onda 1 delik varmis az degil mi 2bucuk aylik bebek icin kilo alimi faln az olmaz mi yada emerken yorulmaz mi ki
SnmMnss Bize yeterli geliyor canım kilo alımı da çok iyi zaten çift delik de olsa yemek istemediği zaman bitirmez ki doktorumuz hatta kilo alımımızın hızlı olduğunu söyledi ki ben genelde sağıp veriyorum