Busragungor bebeğim 2 ay 11 günlük canım ve prematüre doğdu avent natural başlıklı olanı kullanıyorum plastik ve hiç sıkıntı yaşamıyoruz klasik başlıklar hızlı akıtıyor olabilir ama natural öyle değil ve 0+ olduğu için çok akıtmıyor hatta ben bazen damlatmaya çalışıyorum damlamıyor bebek emdikçe geliyor