deletedmom4842
Canım sağlıksız yada zararlı diye duymadım ben sadece fos kilo yapıyor. Yani ne yararı ne zararı.. Tam pirinç unu hariç onun yararı olduğu söyleniyor. Ben mesela ek gıdaya geçtim çorbamı yoğurdumu peynirimi tarhanamı kendim yapıp veriyorum günde bir kez de pirinç ununun zararı olmayacağını düşünüyorum. Ha 3 aylık bebişe verilirmi bilmiyorum doktora danışılması lazım. Daima mama kullananlar için maddiyat ta zor gerçekten..