fatmaydin ben 1 aylıktan bu yana mama veriyorum canim ilk aptamille başladık kabız yapti ve cok gaz yapıyordu. Daha sonra bebelac gold kullanmaya başladım kusma sorunu yasamadik hiç belki fazlasını çıkarıyordur .Çünkü sindirimi kolay cok fazla da gaz yapmıyor bizde.