Canım bende senin gibi aptamil kullanıyordum farkettim ki oğlum 1 saat geçmeden yine acıkıyor demek ki doyurmuyor dedim bebelac golda geçtim çok memnunum kilo alımı olsun doyması olsun . Bebelac gold doyurucu bir mama aptamilde verdiğin cc yle veriyorsan ondan kusabilir biraz azını vermeyi dene istersen bi bak kusucak mı . Hala kusuyorsa doktoruna bi danış derim annelerimizin dediği gibi reflü vs olabilir 🙏